2017. május 27.

Színház : 9 nap első előadása

Tegnap annyira futós volt a napom, hogy még sem osztottam: az előttem álló 9 napban ötször fogok színházba menni. Elvileg. Igazából nem tudom, hogy fogom bírni, de ezek a kihagyhatatlan események. 
Tegnap Psziché a Nemzetiben, kisteremben, s szuperlativuszfantasztikus. Akit a bujaság taszít, vagy nem tud elvonatkoztatni a színpadon, azaz a talajon, a szeme előtt zajló szexuális kicsengésű tartalomtól, az nehogy elmenjen rá! Csalódni fog, kiakad, fújolni fog. Pedig a darab gyönyörű. Azaz nekem tetszett. (Régebben Szilvi írt róla nagyon jót s jól a blogjában, egyetértek vele.)

Tegnapi nap után a következő, kedden az Istenítélet lesz a Vígszínházban. Állítólag kihagyhatatlan-nagyon jó - legalábbis a vége, így német cserediák ide vagy oda, muszáj elmennem, mert nem játsszák a következő színházi évadban.
Pénteken a Halottember Háy Jánostól a Szkénében, még kérdéses, hogy kivel megyek, szombaton egy Pál utcai ismétlés... Merthogy április óta mondogatom mindenkinek, hogy Hanna szeretné valahonnal elöl - középről ismét megnézni a fiúkat, és van olyan ismerősöm, aki néhány nap alatt tudott rá szerezni jegyet a második sor közepére, ezt máig nem értem és rejtély, de meghagyom az ő titkának (boldog előszülinapot Hanna!). 
S mivel Peti éppen a bibionei tengerparton lesz, én vagyok a lány kísérője. Úgy néz ki. 
Vasárnap pedig Titkaink a Trafóban. Pintér Béláékkal. Sokat várok tőle, kezdem elfogadni a társulatot, hátha meg is szeretem!

Hátam mögött Psziché, előttem különböző műfajok, színházak. Tuti el fogok fáradni. 
Közben a +1 színdarabunk az oviban Halacska- évzáró keretében, szerdán délután :
A török császár, a kakaska és az állatok. 
Így máris hat, de ez utóbbit én írtam és rendeztem. :-) :-D B-)

4 megjegyzés:

  1. Hát, kellene 1 hét szabi, hogy ezt a sok mindent fel tudd majd dolgozni :)
    nagyon örülök, hogy ennyire tetszett a Psyché <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, hát igen, tényleg nagyon. Azt hiszem nem lehet ezt a darabot elmesélni. Ha mégis el kellene, keressék nálad. :-)
      Olyan távoli még a szabadság, az is fogorvosos héttel és kellemetlenséggel kezdődik, jaj, most kellene egy hét szabadság és kényelmesen színházba járnék, atgondolnék minden ott látott és hallott dolgot, reggel kialudnám magam. :-D
      Álmodoztam néhány pillanatig, most megyek a következő tennivalómra.
      Kedden tali.. Míg Bozs Brunon őrjöng, addig mi művelődünk.

      Törlés
  2. Nagyon jó programok, de azt lefogadom, hogy a saját darabod előtt izgulsz maja legjobban ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetséges, de nem biztos, mert nagyon ügyesek. :-)
      De legalább a majdnem évvégét jelenti már.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...